Komorní scéna Aréna kompletně mění svou vizuální prezentaci.

1. 10. 2019

Výchozím bodem redesignu je aktualizace dřívějšího loga divadla. Ač jde o nové grafické zpracování, má vizuální kontinuitu s původním logem, ve kterém je dominantní slovo Aréna.

Jako činoherní divadlo pracujeme hlavně s textem, proto jsme chtěli, aby nový vizuální styl stavěl na typografickém základu. V logotypu Arény tak dáváme důraz především na text, který symbolicky začíná i končí prvním písmenem abecedy. "a" je pak samotným spojovacím znakem, na který bude do budoucna možné logo redukovat. Zachovali jsme i prvek naklonění, prezentovaný čárkou nad písmenem "é".

Autorem nového vizuálního stylu Komorní scény Aréna je grafik Michal Zych, z jehož dílny je také grafika ostravské Pechakucha night nebo vizuál divadelního festivalu Offenzíva. Pro Arénu vytvořil vizuální styl, který má ambici být minimalistický a snadno rozpoznatelný.

A na jaké výstupy v novém vizuálu se můžete brzy těšit? Každým dnem zveřejníme plakát naší nejnovější inscenace Zlatý osel! A hlavně chystáme nové přehlednější a atraktivnější webové stránky. Ty spustíme v horizontu měsíců.

 

Komorní scéna Aréna kompletně mění svou vizuální prezentaci.